
Jak kupować w TanieSuwaki.pl ?
Znajdź produkt, którego potrzebujesz
Wszystkie nasze produkty przypisane są do czterech kategorii, które znajdziesz w menu po lewej stronie, lub na pasku na górze strony.
Pogrupowane są według rodzajów:
- zamki kostkowe
- zamki spiralne
- zamki metalowe
- suwaki.
W każdej kategorii znajdziesz przypisane do niej produkty.
Wybierz opcje produktu
Po kliknięciu w wybrany produkt zostaniesz przeniesiony na jego podstronę. Tam znajdziesz pełen opis produktu oraz galerię zdjęć.
Zanim dodasz produkt do koszyka, musisz wybrać opcje:
- długość zamka wybierzesz z rozwijanej listy,
- powłokę (przy zamkach metalowych) wybierzesz z rozwijanej listy,
- kolor zamka wybierzesz klikając na kwadracik z kolorem,
- ilość sztuk wpisujesz z klawiatury w okienku.
Następnie przyciskiem "Do koszyka" dodajesz wybrany produkt do koszyka.
Finalizacja zakupu
Kiedy Twój koszyk będzie już zapełniony, możesz wciąż zmodyfikować jego zawartość wpisując inną ilość produktów, lub usuwając je za pomocą ikonki kosza na śmieci.
Następnie wybierasz dogodną dla Ciebie formę dostawy i płatności. UWAGA - formy płatności dostępne dla wybranej formy dostawy wyświetlają się dopiero po zaznaczeniu formy dostawy. Czyli np. płatność za pobraniem uwidoczni się dopiero po zaznaczeniu dostawy InPost Kurier.
Po zaznaczeniu danych klikasz na "Zamawiam". Następnie masz wybór, czy chcesz od razu zarejestrować konto w naszym sklepie, czy zrobić zakup bez rejestracji.
Kolejnym krokiem jest adres wysyłki - wpisujesz swój adres i dane, i jeśli wybrałeś wysyłkę do Paczkomatu InPost, system wyświetli najbliższe dla Twojej lokalizacji Paczkomaty. UWAGA - konieczne jest zaznaczenie "ptaszkiem" pola z gwiazdką, czyli "Zapoznałem się i akceptuję regulamin świadczenia usługi Paczkomat 24/7".
Jeśli masz jakieś uwagi do zamówienia (np. prośba o pilną wysyłkę lub specjalne życzenia itp.), to właśnie to jest miejsce i moment na ich wpisanie.
Aby zamówienie przeszło do realizacji, konieczne jest zaznaczenie "ptaszkiem" pola z gwiazdką, czyli "Zapoznałem się z regulaminem sklepu internetowego i akceptuję jego treść". Do treści regulaminu możesz szybko przenieść się, klikając prawym przyciskiem myszy podkreślone słowo "regulamin" i otwierając go w nowej karcie.
Faktura do zamówienia
Standardowo do wszystkich zamówień wystawiamy paragon fiskalny. Jeśli jednak prowadzisz firmę i chciałbyś otrzymać do swojego zakupu fakturę VAT, w rubryce "Dane adresowe" koniecznie zaznacz "firma" i wpisz numer NIP i nazwę firmy. Nie wystawiamy faktur bez numeru NIP (dla osób prywatnych).
Po uzupełnieniu wszystkich danych kolejnym krokiem jest dokonanie płatności. W zależności od wybranej formy płatności:
- dostaniesz potwierdzenie zamówienia, jeśli wybrałeś płatność za pobraniem, lub płatność gotówką przy odbiorze osobistym w naszej siedzibie;
- dostaniesz potwierdzenie zamówienia wraz z numerem konta i danymi do przelewu, jeśli wybrałeś płatność przelewem standardowym;
- zostaniesz przeniesiony na stronę płatności, jeśli wybrałeś płatność BLIK lub przelewem online. Tam postępuj zgodnie ze wskazówkami.
Kiedy dostanę paczkę?
Pomimo, że wyświetlany jest czas wysyłki 48 godzin, paczki wysyłamy zazwyczaj jeszcze tego samego dnia roboczego, w którym złożysz zamówienie, lub jeśli zamówienie złożysz po godzinie 12:00, to następnego dnia rano. Staramy się zrobić to najszybciej jak to możliwe, ponieważ nikt nie lubi czekać :)
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 i w te dni nadajemy paczki.
Po wygenerowaniu przez nas etykiety otrzymasz mailem powiadomienie, że paczka jest gotowa do wysyłki. Kiedy kurier odbierze paczkę, dostaniesz informację, że została wysłana.
Jako, że korzystamy z usług InPost, gorąco zachęcamy do zainstalowania w telefonie aplikacji InPost - z niej najszybciej dowiecie się, jaki jest bieżący status przesyłki.
_________________________
Problemy z zamówieniem / Często zadawane pytania
1. Nie znalazłem produktu, którego potrzebuję
Staramy się mieć szeroką ofertę, jednak często Państwa potrzeby są wyjątkowe. Jeśli poszukiwanego zamka nie ma w interesującym Państwa rozmiarze, kolorze czy wariancie, prosimy o wiadomość e-mail z zapytaniem na adres: edyta@zipper.pl . Postaramy się pomóc dobrać produkt z tych dostępnych w naszym magazynie, lub wykonamy go na specjalne zamówienie. Możemy również podpowiedzieć telefonicznie, jeśli mają Państwo wątpliwości, czy wybrany zamek nada się do danego produktu: +48 42 659 62 02 lub +48 42 640 73 50 (w godzinach pracy firmy - od poniedziałku do piątku 8:00-16:00).
2. Chciałbym dokonać zakupu hurtowego
Zapraszamy do kontaktu: handel@zipper.pl. Pełna oferta hurtowa dostępna jest do wglądu na naszej głównej stronie internetowej - www.zipper.pl.
3. Nie mogę złożyć zamówienia
Jeśli z jakiegoś powodu nie udaje Ci się przejść procesu zakupowego i nie dostajesz potwierdzenia złożenia zamówienia, powodów i rozwiązań może być kilka.
- Sprawdź, czy na pewno zaznaczyłeś w koszyku "ptaszkiem" okienka obowiązkowe oznaczone gwiazdką. Bez akceptacji regulaminów nie można złożyć zamówienia.
- Sprawdź, czy na pewno wpisałeś wszystkie potrzebne dane. Podanie danych adresowych, adresu email oraz numeru telefonu jest obowiązkowe - bez nich nie odbierzesz paczki z zamówieniem. Dokonując zakupu i będąc już w kolejnym kroku w koszyku, staraj się nie cofać się do poprzednich stron - wtedy dane mogą się nie zapisać.
- Jeśli jakiś produkt znika z Twojego koszyka mogło zdarzyć się, że w międzyczasie się wyprzedał.
Jeśli mimo wszystko dalej występują jakiekolwiek problemy, prosimy spróbować odświeżyć stronę, lub spróbować dokonać zakupu używając innej przeglądarki internetowej. Kiedy to nie pomoże, zadzwoń do nas: +48 42 659 62 02 lub +48 42 640 73 50 (w godzinach pracy firmy - od poniedziałku do piątku 8:00-16:00).
4. Problemy z płatnością
Niekiedy zdarza się, że płatności wykonywane przez bramkę płatniczą online kończą się niepowodzeniem. Aby tego uniknąć, prosimy dokładnie wykonywać wyświetlane polecenia, i co ważne - nie zamykać okna przeglądarki. Kiedy płatność zostanie sfinalizowana, operator płatności sam przeniesie Państwa z powrotem do naszego sklepu internetowego.
Zamówienia monitorujemy na bieżąco, więc zazwyczaj zauważamy od razu, że zamówienie z płatnością online wisi jako "nieopłacone". Wtedy automatycznie wysyłamy nowy link do płatności na podany w zamówieniu adres email. Oczywiście sami możecie też Państwo poprosić nas o pomoc, podeślemy link.
Jeśli pomimo to zamówienie pozostaje nieopłacone przez 5 dni roboczych, zostaje anulowane.
Zamówienia z płatnością przelewem standardowym również zostają anulowane po upływie 5 dni roboczych bez zaksięgowania wpłaty na koncie.
5. Pomyliłem się w zamówieniu
W przypadku, kiedy pomylisz się przy składaniu zamówienia, lub chcesz je zmodyfikować, napisz do nas wiadomość e-mail. Możemy wtedy ręcznie skorygować dane kontaktowe, zmienić wybrany Paczkomat, czy ilości zamówionych produktów. Prosimy o kontakt jak najszybciej to możliwe, abyśmy mogli pomóc - zanim status zamówienia zmieni się na "Gotowe do wysłania".
